Írói utószó

Sziasztok egyetlen, drága, legkedvesebb Olvasóim!


funnySzemélyes búcsúzó


Ahogyan ígértem, itt vagyok az írói utószóval. Nehéz bármit is írnom, hiszen addig halogattam ezt a dolgot, amíg csak lehetett, de most már nem tudok kibújni alóla. El kell köszönnöm tőletek, már ami ezt a blogot illeti. Hálával tartozom mindenkinek, elmondani is képtelen vagyok mennyit adtatok nekem, és folyamatosan bűntudatom van, mert úgy érzem nem tudom rendesen viszonozni. Köszönöm Nektek, hogy olvastatok, esetleg bármiféle nyomot hagytatok magatok után. Rengeteget jelent az összes feliratkozó, ez pontosan 260-al több, mint amit remélni mertem. Sosem, de tényleg álmaiban sem gondoltam volna, hogy ennyi aranyos ember lesz, aki időt szán a történetre vagy rám. Iszonyatosan hálás vagyok, nem vicceltem soha, mikor azt mondtam, nálatok különlegesebb Olvasókat senki se kívánhat. Kitartóak és aranyosak vagytok, arról nem is beszélve, hogy milyen szeretetre méltóak. Az epilógushoz érkezett kommenteket könnyeimmel küszködve olvastam, soknál el is tört a mécses. Komolyan meghatódtam, hiszen hihetetlen dolgokat írtatok, amiket képtelen voltam rendesen megköszönni, ezért utólag bocsánat. Illetve szeretném tudatni veletek, hogy a 149 összegyűlt megjegyzés, annyira, de annyira boldoggá tett, te jó ég, a fejemet kapkodva olvastam a soraitokat, úgy magamhoz szorítanálak most mindenkit, lehetetlenség kifejezni mit érzek. Köszönöm!
Tudom, hogy le kéne írnom, miképpen jutott eszembe ez a "különleges" alapötlet, de szerintem senkit se lep meg, ha most nem teszem. Sosem titkoltam, hogy ez nem egy egyedi blog, sokszor sablonos, én mégis teljes szívemmel szerettem, próbáltam mindent beleadni. Hozzám nőtt, rengeteg időt töltöttem az írásával, bármennyire is vicces, de sok mindent túlélt velem, ha lehet így mondani.
Aki már előtte is ismert, az tudja, hogy hatalmas újdonság számomra mindez, hihetetlen mennyien gyűltünk össze. Ezelőtt kettő blogom volt, és még szépítek, ha azt mondom borzalmasak voltak. Az elsőnél ötven fejezeten keresztül tíz ember iratkozott fel, a másodikon tizennégyen voltunk, ha jól emlékszem. Nem véletlen tudom csak azt mondani minden írónak, hogy tilos feladni, nem lehet tudni mikor jön az el az idő, mikor sok fantasztikus ember úgy dönt, melléd áll, minden erejével segít.
Fogalmam sincs, szoktak-e ilyet csinálni, de úgy döntöttem bemásolok ide egy részletet a borzadályból, hogy Ti is lássátok. Kérlek ne röhögjetek, akkor még tök jónak tűnt...:)

"Visszamentem,de az erkélyajtót azért még nyitva hagytam.Leültem az ágyamra és az ölembe vettem a laptopom.A net gyorsan betöltődött.Írtam egy üzenetet Ellie-nek.Szerencsémre azonnal reagált is.
-Szia Ellie.
-Sziaaaa,csajszi.Mizujs veled?
-Már itt vagyok Londonba.Nem lenne kedved csinálni valamit holnap?
-Ez tök jó.Oké.Mit szólsz,ha elmegyünk vásárolni vagy enni valamit?
-Jól hangzik.Hánykor?
-Mondjuk legyen egy óra.Neked az jó?
-Tökéletes.
-Akkor holnap találkozom,de nekem most mennem kell.
-Rendben.Szia.
-Szia." 

Na, ettől függetlenül azt hiszem itt egy kicsit már másképpen írtam, ennek köszönhetően pedig jobban meg is szerettem. De még így is a legnagyobb löketet Ti adtátok, nem hiszem, hogy képes lettem volna végig írni a blogot, ha nem vagytok. Nem szeretnék kiemelni most senkit, de szerintem tudják kikre gondolok, mikor azt mondom a legtöbb rész alatt feltűnt a nevük, támogattak, erőt adtak. Nektek külön hála jár mindenért, imádlak Titeket! Mindenért hatalmas hála és köszönet!

Az írást nem hagyom abba, aki szeretne még olvasni tőlem, az ezen a blogon megteheti: Angyal az éjben :)

Statisztika


Ezeket is nagyon, de nagyon szeretném megköszönni, csodálatosak vagytok, komolyan! 

  • Terjedelem: Prológus + 40 rész + Epilógus
  • 281 nap
  • 260 feliratkozó
  • 187 követő
  • 1626 megjegyzés 
  • 54 közzétett bejegyzés
  • nagyjából 162 000 oldalmegtekintés
  • 131 díj
  • 3 kritika
  • 2 interjú

És akkor elérkeztünk a legvégére, mikor is félig-meddig szomorúan, mégis örömmel telve...

 - A blog befejezve -

45 megjegyzés:

  1. Basszus, Azy... elsírtam magam... nem is tudok mit írni... Hiányozni fog ez a blogod, de gyakran újraolvasom... És hidd el az Angyal az éjben c. blogodban sem szabadulsz tőlem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága!

      Én sem tudok mit, elmondani is képtelen vagyok, mennyire sokat jelent, hogy így érzel! Nem is akarok, én vagyok a legboldogabb, ha oda is követsz! <3 Köszönöm!

      Puszi, Azy

      Törlés
  2. Drága Azy!:]

    Hiába olvasom rendszeresen az Angyal az éjben c. blogodat is, már most érzem, hiányozni fogsz! :] Minden díjat, amit kaptál, megérdemeltél! Ha új oldalad nyílik, mindenképp értesíts, kérlek!

    Ölellek, és további sok sikert kívánok Neked mindenben, amibe belekezdesz!

    xoxo Cordelia.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Cordelia!

      Nagyon aranyos, hogy ezt mondod, hálás vagyok, amiért ezt gondolod, de komolyan! Értesítelek, ígérem! Köszönök mindent, sokat jelent a támogatásod! <33

      Puszi, Azy

      Törlés
  3. Édes Azy!
    Úram isten. Hihetetlen meg az utószót is csak úgy faltam mint a részeket. Annyira de annyira szeretem ezt a blogot. Mindenegyes rész Perfect lett! Úgy ahogy az egész blog. Imádtam minden egyes percet mikor olvashattalak. És most màr tenyleg bucsuzom, imadtalak nem gyozom mondagatni. Minden egyes feliratkozott, kometelot, kovetott, latogatott negerdemeltel.! GRATULALOK! Egyik szemem sír a másik nevett, sír mert vége, nevett mert boldog hogy olvashatott lathatott.
    Elnezes az ekezet hibakert, telefonrol vagyok mint mindig most is innen irok, kiveve az epiologusnal, ot geprol tettem. Valamint elnezest hogy kisse zavaros csak annyi minden van a fejemben a bloggal kapcsolatossan. Elnezest!

    Koszonom hogy olvashattam a ezt a blogod is.<3<3<3:')

    Valamint tőlem sem szabadulsz meg az Angyal az éjben című blogodnal.

    Millo es annal is tobb puzi es oleles Drága Egyetlen Fantasztikus Azy-nk!<3<3:') :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Doroti!

      Jaj, örülök, ha valóban így volt, rettenetesen sokat jelent, nem viccelek, mindig boldoggá tesz, ha írsz! Én pedig Téged imádlak, fogalmam sincs mivel érdemeltem ki, hogy ilyen édes dolgokat írj nekem, köszönöm, köszönöm! Egyáltalán nem baj, így is tökéletesen értettem minden szavát, ne aggódj! Én vagyok a hálás, amiért olvastál!:') <3 Nem is szeretnék, hatalmas öröm tölt el, ha ott is találkozunk!

      Végtelen sok puszi és ölelés a kedves, csodálatos Dorotinak! <33

      Törlés
  4. Imádom az egész mindenséget. Mindent amit írsz. És en köszönhetném meg hogy írtál nekünk. Hogy egyik nap se unatkozzak vagy valami ilyesmi. Mindig hiányozni fog ez a drága történet de bármikor elolvashatom újra. De ha megint el olvastam várhatom az új részt az Angyal az éjben. Imádom azt is. Én ezerszer meg köszönhetném hogy fel viditottál vagy néha sírtam, az epilógusnál. Könnyeimmel küszködve olvastam az utolsó sorokat. Imádtam azt is. Hogy a blog mármint az írásod hangulata át megy az olvasókra. Te semmit se kell meg köszönjél nekünk mert mi köszönjük hogy meg oszottad ezt a kis aranyos az elején majd a végén már kedvenc blogot. Ezerszer mondhatnám hogy szerintem nem csak én imádtam. Nem tudom még mit írhatok nincs mit hozzá fűzni valóm hogy Per-fect! Volt Liamesen xDD na de egyszerűen fantasztikus. Nem tudom bocsi hogy össze vissza írok. Imádom. Az összeset ahogy fogalmazól. Ennyit sikerült írnom. Majd még támogatlak a kis kommenteimmel.
    Puszi Dori.
    Ui.:bocsi az össze visszaságért.
    Imádom♥ Áhh nem kezdem el megint na sziaaaaa :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága!

      Te jó ég, rettenetesen hálás vagyok a szavaid miatt, furcsa érzés ezt olvasni, de köszönöm, elképesztő, hogy ezeket írtad! Boldoggá tesz, ha jobb kedvre tudtalak deríteni, ez sokat jelent. De tényleg nekem kell köszönetet mondanom, mert sehol nem lennék, ha nem kaptam volna ennyi szeretet, többek között Tőled is! Nagyon, de nagyon szépen köszönök neked mindent, imádlak! <3

      Puszi, Azy

      Törlés
  5. Drága Azy ♥!

    Azt kell, hogy mondjam, ez a bejegyzés volt a blog/történet méltó befejezése ♥ :) Beleszerelmesedtem az írásmódodba, A legjobb ellenség című történetbe és az írónő stílusába :D Tudom, még ott az Angyal az éjben, de akkor is... Ez a történet egy élet része volt :D Az olvasók és az írónő életének egy meghatározó része :D

    Sietek az Angyal az éjben-re :D Ott folytatom a mondókámat ♥ :)

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Macy!

      Örülök, ha így gondolod, nehéz elmondanom, mit jelentenek a szavaid, köszönöm, köszönöm! Igen, az biztos, hogy ezt a blogot nem fogom elfelejteni.:) Hálás vagyok! <3

      Puszi, Azy

      Törlés
  6. Drága Azy!

    Annyira, de annyira büszke vagyok, újfent!:') Köszönöm, ezt az élményt, inkább én tartozom hálával, ezért egy gyönyörű blogért! (szerintem a többiek nevében is mondhatom)
    Szívesen követtem volna még Zeont történetét, de előbb utóbb mindennek vége lesz. És ennél jobb befejezést még nem olvastam, mint a tiéd!
    Jaj... nem is tudok már mit írni!:D
    Egyszerűen: Szeretlek téged és ezt a fenomenális sztorit is! <3

    Sok, sok puszi: Tina x

    Ui.: A jövőben is számíthatsz rám! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Tina!

      Hűha, nem találom a szavakat, el sem tudom mondani mit jelent, ha tényleg büszke vagy rám. Ebben nem értünk egyet, tényleg nekem kell köszönetet mondanom, amiért olvastál. Hálás vagyok mindenért, csodálatos vagy, én is szeretlek! <3

      Sok-sok puszi, Azy

      UI: Köszönöm! <3

      Törlés
  7. Drága Azy!
    Ez most így annyira szomorú :( (Valójában egyszerre szomorú és boldog dolog ez) Igaz, most júliusban csatlakoztam az olvasóid közé, de tényleg ez lett a KEDVENC blogom! (Ezt már leírtam egy másik komimban, de nem győzöm hangsúlyozni)
    Még szombaton elkezdtem újraolvasni a történetet, a prológust sikerült is, de úgy éreztem nem jött el még az ideje. Most már viszont komolyan elolvasom újra és az Angyal az éjben-t is elkezdem olvasni.(nem tudom miért de eddig nem tettem)
    Annyi mindent szeretnék neked leírni, de azért nem szeretnék km hosszú komit írni.
    Annyi minden meg szeretnék köszönni:
    Köszönöm, hogy részese lehettem ennek.
    Egyszerűen nem tudom szavakba önteni, hogy mi mindent köszönök. :)
    Nagyon-nagyon szeretlek és hálás vagyok mindenért.
    Volt egy rossz időszakom nyáron és azon is ez a történet segített túl.
    (Már milyen hosszúra sikeredett!)
    Még egy dolog: A következő blogjaidat is olvasni fogom! És még egyszer köszönök mindent és nagyon szeretlek és ez olyan megfogalmazhatatlan dolog!
    Gratulálok mindenhez!
    Egy hatalmas rajongód, aki teli szeretettel a szívében írta eme sorokat(xD):
    Darku <3

    UI: Lehet írok majd egy e-mail-t és ott még több dolgot leírok xD
    UI2: Mrs. Stylik <3-al egyet értek mindenben, szóval azt is gondold még az enyémhez xD
    UI3: Most ha ezt így beküldöm, akkor végérvényesen lezárul számomra ez és ezt nagyon nem szeretném, de sajnos muszáj lesz. (Ne nézz bolondnak a 3 utóirat miatt)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Darku!

      Képzeld én is ugyanígy vagyok vele, de rettenetesen sokat jelentenek a szavaid, erőt adnak. Annyira, de annyira boldog vagyok, amiért így gondolod, fogalmam sincs miképpen lehetséges ez, de nagyon szerencsés vagyok, amiért az olvasómnak mondhatlak! Köszönöm szépen!
      Ne viccelj, én vagyok hálás, iszonyatosan aranyos vagy, hogy így gondolod! Én is képtelen vagyok szavakba önteni, hogy mit jelentesz számomra!:') <333333

      Sok-sok-sok-sok puszi Neked is, Azy

      Törlés
  8. Azy :'(
    Ezt a bejegyzést én könnyeztem meg :(
    Most fogtam fel igazán, hogy tényleg vége.
    Azt hiszem az epilógusnál mindent leírtam, amit szerettem volna, ezért most csak azt mondom, hogy egyetlen blogot sem szerettem még ennyire, mindig emlékezni fogok rá, s mérget vennék rá, hogy újból, s újból el fogom olvasni!
    Imádtam,imádom,imádni fogom, téged pedig imádlak!
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Jenni!

      Nem csak Te, én is ugyanígy vagyok vele, furcsa lesz, hogy tényleg nem lesz már itt több bejegyzés...:( Hatalmas öröm tölt el, amiért ezt írod, köszönöm szépen, de tényleg, és én is imádlak! <3

      Puszi, Azy

      Törlés
  9. Drága Azy!

    Komolyan mondom, hogy még az Utószó is magával ragadó volt! Hogy tud valaki ennyire érzést belevinni az írásba és azt ilyen jól átadni az olvasóknak ?! Akár egy vérbeli profi. Nekem is nagyon fog hiányozni Deon és Zayn története annak ellenére, hogy nem a kezdetektől vagyok olvasó. Megszerettem őket is ahogy Téged is. Remélem mindig lesz blogod, ahol olvasni tudunk tőled, mert kár lenne, hogy ilyen tehetséggel abbahagy és csak a laptopod memóriáján tárolgasd az irományaidat! Utoljára kommenteltem itt sajnos!

    Puszi, Jordi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Jordi!

      Hűha, nagy szó, ha ezt mondod, köszönöm szépen, rengeteget jelent, komolyan! Szerintem sosem számít, hogy mikor kezdi el az ember olvasni, nekem az számít, hogy most itt vagy, amiért hálával tartozom. Én is megszerettelek, és én lennék a legboldogabb, ha még tovább olvasnál...Mindent, de tényleg mindent köszönök, elképesztő vagy! <3

      Puszi, Azy

      Törlés
  10. Drága Azym!

    Huhh.. Hát ezek után már nem igazán tudok mit írni. Azt hiszem el kell térnem újonnan kialakult regény-komment szokásomtól.
    Szerintem az előző bejegyzésednél kifejtettem, hogy milyen sokat jelent számomra a történeted. :) Ez természetesen változatlan maradt.

    Remélem, tudtam segíteni a hozzászólásaimmal, mindegyiket építő jellegűnek szántam, akár kritikaszerű volt, akár dicséret.
    Igyekeztelek támogatni és szólni ha találok valamilyen hibát, ehhez tartom magam az 'Angyal az éjben' c. blogodban is.
    Ami pedig a régebbi írásaidat illeti, nagyon sokat fejlődtél! És őszintén szólva valószínűleg azt a blogodat nem olvastam volna. De el kell kezdeni valahol. Én is ha visszaolvasom egy-két régebbi firkálmányomat legszívesebben a kukába dobnám, de az a jó, hogy mindig emlékeztetnek, hogy honnan indultam és így van viszonyítási alapom. Gondolom, te is így vagy ezzel. :)

    De most jövök rá, hogy ez nem az, amire ilyenkor igazán kíváncsi az ember. Hogy mit váltott ki belőlem ez a bejegyzésed? Döbbenetet. Sokkot.
    Rá kellett jönnöm, hogy tényleg vége van.. Jó ez most úgy hangzik, mintha valami szakításról beszélnék, de ez sokkal rosszabb!
    Tényleg vége. Itt a vége, ez valóban a lezáró és egyben utolsó írásod felénk ezzel a történettel kapcsolatban. Alig tudom elhinni. Iszonyatosan hamar eljött ez a pillanat. Meresztem a szemem a képernyőre, hátha megváltozik, de nem. VÉGE. Ennyi volt. Vigasztaló azonban, hogy ott van a másik blogod, így nem kell lemondanom a szeretett írásaidról. :)) Remélem mindig lesz egy újabb blogod, amit olvashatok, hogy ne gyászoljam az előzőt.

    Mindenesetre további sok sikert az íráshoz! És remélem, hogy még ennél is jobbak kerülnek ki a kezeid alól. :')

    Ezer csók, Vi :*

    U.i.: Ennyit arról, hogy nem írok regényt.. És bocs ha vannak helyesírási hibák, de elég hulla voltam írás közben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Vim!

      Hűha, hát tényleg megint egy kisregényre hasonlít, de egyáltalán nem bánom, jó olvasni a soraidat, köszönöm. Igen, ne aggódj, sokszor segítettél, de tényleg. Én se olvastam volna, valami csoda kellett ahhoz is, hogy pár ember egyáltalán rákattintson. Én is pontosan úgy vagyok vele, mint Te, azért jó, hogy meg maradtak, mert nem felejtem el honnan indultam, pontosan, ahogyan írtad.
      Nem,nem, igazából én ez is szívesen olvasom. Ugyanígy reagáltam rá én is, teljesen rossz érzés volt az utolsó bejegyzést közzétenni a blogon, de hát ennek is el kellett jönnie. Engem szintén vigasztal, de azt talán még jobban, hogy azt már olvasod is,köszönöm. Hálás vagyok, amiért rengetegszer írtál, sokat jelentett!
      Köszönöm a jó kívánságaidat is, nem tudom, hogy Te írsz-e még - a szavaidból nem tudtam pontosan levenni, - de ha igen, akkor neked is sok sikert kívánok benne! <3 :)

      Puszi, Azy

      Törlés
  11. Drága Azy!

    Sajnálom, hogy eddig nem írtam, ez pusztán azért volt, mert nem tudtam mit... És igazából most sem tudom...
    Az mindenesetre biztos, hogy ez egy nem mindennapi fanfiction úgy, összességében, és hogy csodálatosan írsz. Mint már mondtam, példaképemmé váltál írás terén, tényleg nagy hatással vagy az én munkámra. :)
    Amúgy az a kis szösszenet, amit bemásoltál ide nekünk, nem is volt olyan rossz.. :D
    Uhh, nem hiszem el, hogy vége... Nem akaroooom! Bár nem is nagyon tudom, hogy lehetne folytatni... Hmmm... most gondolkodóba estem.
    Olyan, mintha csak most kezdtem volna olvasni a blogodat... Aszta! És már vége is... Jaj, komolyan nem tudom, hogy mit írjak... Bocsii. :S
    Igazából imádtam az egészet és téged is nagyon kedvellek, a másik blogodat továbbra is olvasni fogom. :))
    xx. S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Stella!

      Emiatt sose kérj bocsánatot, már azért hálás lehetek, hogy egyáltalán írsz. Teljesen átérzem, hogy nem találod a szavakat, nekem is nehezemre esett megírni az utószót. Nagyon, de tényleg nagyon sokat jelent, ha tényleg így gondolod, rettenetesen jól esik olvasni, köszönöm. Én sem szeretném, annyira hozzám nőtt. :')
      Nagyon, nagyon hálás vagyok, amiért annyiszor támogattál, iszonyat édes vagy, köszönöm! <333

      Puszi. Azy

      Törlés
  12. Drága Azy :D Tökéletes végszó volt a blogodnak :) nagyon imádtam :D sztem ez volt az első olyan blog ami olyan szinten megfogott h szinte tűkön ültem a következő részig... és annyit még had mondjak el h fantasztikus író vagy :D hiszen nézd csak meg a statisztikát...az adatok magukért beszélnek. Imádlak <3 *-*bubi*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bubi!:)

      Igazán boldoggá tesz, ha tényleg így látod, és sikerült megszerettetnem veled a blogot. Rengeteget jelentenek a soraid, elképesztő vagy, hihetetlen, hogy ezeket írod nekem. Én is imádlak! <33

      Puszi, Azy

      UI: Köszönöm, hogy annyiszor ott voltál, és írtál, hálás vagyok!

      Törlés
  13. Édes Azy!

    Kedves gondolatok voltak, kissé könnyes szemmel olvastam az "utolsó" sorokat. Köszönöm és köszönöm, hogy részese lehettem a blogod életének, sok szép emlékem fűződik hozzá, nem hazudok, valóban az mindennapjaim részévé vált. Imádtam, szerettem, csodáltam. És a mai napig csodállak Téged, amiért ennyire tehetséges írónő vagy!

    A beillesztett részlet az előző blogról, nagyon aranyos. Ott még nyitogattad a szárnyaidat, ami mára már teljes fényében ragyog.

    Örülök, hogy anno rátaláltam a blogodra, különben nem ismerhettelek volna meg (még ha csak a komputeren keresztül is). De nem akarok érzelmeskedni, mert megint bőgni fogok.

    Egy hatalmas KÖSZÖNÖM és az Angyal az éjben című blogon továbbra is veled tartok!

    millió puszi, Cami

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes Cami!

      Én köszönöm, amiért mindig ott voltál, írtál, és erőt adtál, fogalmam sincs mivel érdemeltem ezt ki, de nem lehetek elég hálás. Boldoggá tesz, ha tudtam néha örömöt okozni, ez rengeteget jelent. Elmondani is képtelen vagyok mit érzek, mikor az irtózatosan kedves soraidat olvasom, nem is hiszem el, hogy ezt gondolod. Mindenesetre köszönöm, köszönöm, köszönöm. Köszönöm, hogy olvastál, írtál, és legvégül azt, hogy megismerhettelek! <3333

      Millió puszi, Azy

      Törlés
  14. Drága Azym!<3
    Azthiszem már mindent elmondtam a részek folyamán .... de talán amikkor irtad hogy a "blog befejezve" akkor ebben az évben akkkor sirtam a legtobbet:'( egyszeruen szét tort a mécses, de kozben megis boldog vagyok ?
    Hogy miert?!? Mert minden héten a Szombat esteket ezert vartam, 5percenkent toltottem ujra , es amikkor vegre lattam hogy fent van ,hihetetlen boldogsag tort ram...de ez a "resz" valahogy teljesen mas volt... Mint a zápor ugy hullotak a konyeim. Mert miattad tartok ki az en blogomba is.. Az az ero amit a reszekkel adtal ..felulmulhatatlan<3 koszonok szeppen MINDENT<3 imadlak<3
    És köszönöm,köszönömköszönömköszönömköszönömköszönömköszönöm<3 <3<3<3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Jeniim!

      Jaj, igazán nem szerettem volna, ha sírsz, de valamiért mégis örülök, ha tényleg ennyit jelentett a blog, elmondani nem tudom mennyit jelent ezt számomra. Annyira, de annyira édes dolgokat írsz, én pedig most sírom el magamat, hihetetlen, ha valóban igaz, amiket ide összeszedtél. Rettenetesen sokat jelent, ha valamikor örömet tudtam okozni, vagy erőt adni, tényleg elmondhatatlan, hogy most mit érzek. Boldog vagyok, ez biztos, és hálás is, mert ezt tudni... Te is erőt adtál nekem, ugye tudod? Nem is keveset, lefogadom, hogy többet, mint amennyit én bármikor is képes leszek nyújtani! Köszönök mindent, többek között, hogy csodálatos vagy, nem tudom mivel érdemeltem ki, hogy itt legyél, de nekem kell köszönetet mondanom mindenért! Szóval köszönöm, imádni való Jeniim, imádlak én is! <33333333333333333333

      Puszi, Azy

      Törlés
    2. Azym ntegyél tönkre ! Annyira de annyira imadlak:(<3<3 és pfuuu... Egyszeruen koszonom<3

      Törlés
    3. Vicces, hogy ezt pont Te mondod, miután megsirattál a fantasztikus szavaiddal.. Imádlak, köszönök mindent! <3

      Törlés
  15. Szia. Ne harizz, h nem írtam hosszan az epilógushoz, de úgy gondoltam, én már mindent leírtam, amit lehetett. Itt egy kis ajándék: http://letmeloveu1dfanfic.blogspot.hu/p/dijaim.html katt, úgysem szabadulsz tőlem! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Eszembe se jutott haragudni, és ahw! Igazán köszönöm a díjat, borzalmasan örülök, ha gondoltál rám! És nem is akarok, én vagyok a legboldogabb! <3

      Sok puszi, Azy

      Törlés
  16. Azy! :)
    Ezt a blogot 1,5 nap olvastam el és alig bírtam kivárni, az utolsó és befejező részt!! Hihetetlen jó! ;) Érdekes és mind lekötött!
    puszil: egy olvasó(d)!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)

      Az nem sok idő, akkor gyorsan olvasol! Nagyon köszönöm, amiért ezt mondod, örülök neki, ha tényleg így volt! :') <3

      Puszi, Azy

      Törlés
  17. Drága Azy!
    Nem régiben találtam rá a blogodra és csak úgy faltam a sorokat. Egyszerűen imádtam, nem hazudok, ha azt mondom, hogy a példaképemmé váltál. Biztosan olvasni fogom a másik blogodat, ezt garantálhatom.
    További sok sikert kívánok neked, és rengeteg új olvasót <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Enci!

      És még ennyi rész után is nekiálltál olvasni? Jaj, ez annyira felemelő érzés, nem tudom miképpen tudnám megköszönni. Amit pedig ezután következik.. Igazából le se merem írni, álmomban se gondoltam volna, hogy ez megtörténhet, KÖSZÖNÖM!. Én leszek a legboldogabb, ha továbbra is olvasni fogsz, ugye tudod? Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon, de nagyon köszönök mindent, hálás vagyok, amiért olvastál, és most megosztottad velem a gondolataidat. <333

      Puszi, Azy

      Törlés
  18. Kedves Azy! :) A blogot ugye nem törlöd ki? Csak mert most találtam rá, és nagyon szeretném elolvasni. :)

    Ui.: Már a Prológus megfogott, és amikor megnéztem a feliratkozók számát! Hát el kell mondjam, hogy kicsit sem csodálkoztam, hiszen egy ilyen csodálatos író megérdemli ezt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Reni!

      Jaj, nagyon örülök, ha valóban szeretnéd elolvasni, remélem tetszeni fog majd! És ne aggódj, nem szeretném kitörölni! Ahh, ne mondj ilyeneket, mert könnyeket csalsz a szemembe! Köszönöm, amiért így gondolod, szavakkal nem lehet kifejezni mennyire jól esik! <333

      Puszi, Azy

      Törlés
  19. Drága Azy!

    Ígéretemhez híven, elolvastam ezt a történetedet is. Iszonyat imádtam! Mindent! Zayn meglátJa Deont egyszál semmiben, a közös tetőre mászást, azt, hogy kiveri a kezéből a bögrét, majd nyakon önti hideg vízzel, pofátlanul bemászik Zayn Deon mellé mesét nézni, utána a szilveszteri éjszaka, az egymáshoz vágott durva sértések, a Zero Pub, fél év hiány, a sátorozás, a hatalmas eső, Zayn aggodalma, az első igazi csók, az ígéret, hogy hívni fogja, a tengerparti este, a rajzolós randi... aztán szakítottak. Ne haragudj, hogy ezt kimásoltam és picit megváltoztattam, de tényleg ezt mind imádtam! Itt is hihetetlen, hogy az érzelmeket, érzéseket át tudod adni. Legszívesebben most megölelnélek!
    Mikor az Angyal az éjben-ben felbukkant Lottie és Deon, hogy segítsenek Ninának, írtam egy olyan hozzászólást, hogy milyen aranyos Deon. Te erre azt írtad, hogy még akkor nem ismerem Deont. De aztán összerektam a kirakós darabkákat, és össze állt a kép! Deon az, akiről mesélt Zayn, hogy milyen kis ügyetlen, hogy mindennek nekimegy, leesik, elesik...(mikor Deon bekukucskált Zayn után a fürdőbe és beesett az ajtón, azon szakadtam :D) Deon az, aki a művészettel akart foglalkozni és Zayn vett neki egy műtermet (már ha jól emlékszem) Szóval ezt szűrtem le, és következtettem. Remélem igazam van.
    Mikor elolvastam ezt a két remekműved, rájöttem valamire! Hogy mire? Arra, hogy TE vagy a kedvenc blog íróm! Nyelvtan előkészítőre azt a feladatot kaptuk, hogy írjunk egy fogalmazást, a Kedvenc hősöm címmel. Lehetett az film vagy történet szereplő is. Lekellett írni a szerzőjét, íróját, címét. És tudod kit választottam? Norinát! Leírtam, hogy Te írtad, leírtam a címet. Jellemezni kellett a főhőst és én jellemeztem is.
    Most így nem mennék bele, ha nem gond. Annyit írtam röviden, hogy nagyon erős személyiség, sose adja fel. Persze ez neked köszönhető! Hiszen ezt is te írtad! Most komolyan úgy megölelgetnélek! Nagyon imádom az írásod, ahogy téged is!!! Köszönöm, hogy ha elolvastad kis regényem. Eddig amúgy más blognál sose írtam hosszú hozzászólást, csak a Tiédnél kezdtem el.
    Nagyon tehetséges vagy!!! Imádlak!!!
    És most belekezdek az Engedj el! című történetedbe is! :D :D
    Puszi: Adri <3 :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Adrim!

      Először is, nagyon, de nagyon köszönöm, amiért ezt is elolvastad, hihetetlen! Nem volt rövid, és mégis nekiálltál, ami rengeteget jelent! Én is imádlak, és addig szorongatnálak, míg megtudod, hogy mennyire boldoggá teszel a véleményeddel! Ah, igen, emlékszem, sajnos nem nagyon bírtam ki, hogy egy kicsit tovább vigyem a történetüket, elvégre ez volt az első igazi blogom. Pontosan, igazad van, ne aggódj!
      TE JÓ ÉG! Komolyan nem találok szavakat, tudod Te hogy mit érzek most jelen pillanatban? Ah, sírok is, egyszerűen nem hiszem el, hogy így gondolod! És hogy Norinát választottad! Azta, én... oké, csak folynak a könnyeim, minden, amit írsz, rettenetesen kedves és édes, meg sem érdemlem! Köszönöm, amiért itt vagy, köszönöm, amiért írtál, köszönöm, amiért ennyire csodálatos és kedves vagy. KÖSZÖNÖK MINDENT! <33333333333333

      Ezer puszi, Azy

      Törlés
  20. Hali:)
    Csodálatos vagy. Hihetetlenül tehetséges, basszus nagyon jó abszolút k*rva jó volt*-*
    Sok siker szivi<3

    Puszi :Nazo :)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Ahw, de aranyos vagy, nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm, örülök, ha tetszett! <333

      Puszi, Azy

      Törlés
  21. Szia! Nagyon jók a részeid! Benne lennél egy oldal cserébe? :) Meglepi nálam! :)
    http://my-life-is-not-dream.blogspot.hu/p/httpmy-life-is-not-dream.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon szépen köszönöm, és természetesen már kint is vagy, a meglepetés miatt pedig hihetetlen hálás vagyok! <333

      Puszi, Azy

      Törlés
  22. Én még csak most olvastam el, úgy 1 hete kezdtem bele a történetbe, de teljesen felvillanyozott az egész, és volt, hogy nem tudtam aludni, hogy mi fog történni. Valószínűleg ezt már nem olvasod el, mert nem vagy itt már fent (ezen a blogon). DE KÖSZÖNÖM AZ ÉLMÉNYT!

    VálaszTörlés