6. rész - Kusza érzelmek

Zayn mellettem ül az ágyon, miközben remekül szórakozik. Minden poénon nevet, ellentétben velem. Az igazság az, hogy egy kicsit meg vagyok illetődve. Nem vagyok egy közvetlen típus, és Zayn közelsége hirtelen jött. Próbálom tartani a távolságot kettőnk között, de ez igazán nehéz, ha állandóan mocorog mellettem. Vajon ő miért nincs zavarban? Vagy egyszerűen csak jól leplezi?
- Én lemegyek még teáért, hozzak neked is? - fordul hirtelen felém, mire feleszmélek a bambulásomból.
- Igen, azt megköszönném - bólintok felé nyújtva az új bögrémet. - Addig leállítom.
A távirányítón megnyomom a pause gombot, mire a kép már nem mozdul. A mostohatesóm gyorslépésben elhagyja a szobámat. Kikelek az ágyból. Elszaladok a mosdóba, ahol olyan látvány tárul elém, amitől visszarettenek. Komolyan így nézek ki?
Hajam kócos, szemem alatt karikák húzódnak, az arcom sápadt és a tekintetem fátyolos. Próbálom felpofozni falfehér arcomat, hogy egy kis színt nyerjen. Mivel nem sikerül egyre nagyobb ütéseket mérek az arccsontomnál lévő bőrfelületre.
- Deon, mit csinálsz? - lép hirtelen mögém Zayn.
Összerezzenek, majd gyorsan elfordítom a tekintetem a tükörben visszanéző zombiról. 
- Semmit - válaszolom reflexből.
- Akkor mit csapdostad az arcod? - ráncolja a homlokát.
- Nem akarok úgy kinézni, mint aki egy horrorfilmből lépett ki - ráncolom a homlokom.
- Jaj, ugyan már! - forgatja meg a szemeit egy hatalmas sóhaj kíséretében. - Szerinted engem érdekel a kinézeted?
- Engem igen - erősködöm, majd lehajolok, hogy a mosókagyló alatti sminkes készletemet előhalásszam. A pirosító hamar a kezem ügyébe akad. Diadalittasan felpattanok. 
- Meg is van - jelentem ki.
Már vinném fel az enyhén pirosas színt az arcomra, mikor Zayn erősen kiveri a kezemből. Egy kézzel összefogja a kezeimet a csuklómnál fogva. Kiráncigál a fürdőből. 
- Mit csinálsz már? Megint rád tört az öt perc, vagy mi a franc? - ordítok rá.
Próbálom magamat kiszabadítani, de mindhiába. Erősebb nálam. Szó szerint levág az ágyra.
- Semmi bajom, csak nem fogom végignézni, ahogyan felkened azt a szart! Légy már észnél! - kocogtatja meg a halántékát. -  Itthon vagy, minek maszkírozod el magad? Kicsit fehér vagy igen, de beteg is, ez tökre természetes! 
- Nem kell velem üvöltözni! - csattanok fel, de nem tudom folytatni, mert elfog egy roham. Csak köhögök, és nem tudok leállni, hiszen amint levegővételhez jutnék megint köhögnöm kell. A torkomhoz kapok, próbálom elfojtani az fojtogató érzést. Zayn kétségbeesetten próbál segíteni. A hátamat kezdi óvatosan ütögetni, de nem használ. Még köhögök egy párat, viszont végre vége van.
- Jesszusom, jól vagy? - hajol közelebb, mire csak megrázom a fejemet. - Igyál teát, talán segít! - nyújtja felém a komódomra lehelyezett bögrét, aztán leül mellém.
- Köszi - suttogom elhaló hangon, majd belekortyolok a forró italba. A torkomat átjárja a meleg folyadék. Olyan mintha egy kiszáradt sivatagban esne pár csepp eső. Iszom egy keveset, aztán visszaadom neki a teát.
- Most már jobb? - pillant felém kétségbeesetten.
- Azt hiszem - bólintok. - Ha nem üvöltöznél meg rángatnál állandóan ez nem történt volna meg - rázom a fejem.
- Hő! - bődül fel. - Ez nem az én hibám - teszi fel védekezően a kezét.
- Nem is az enyém - nézek bele a csokoládébarna szempárba.
Állja a tekintetem, de aztán lesüti a szemeit. Hitetlenül megcsóválja a fejét. Feláll az ágyamról, és felveszi a bögréjét. Egyenesen az ajtó felé megy, majd még az ajtóból visszafordul.
- Tudod, most azt kívánom, hogy bárcsak belefulladtál volna a köhögésbe. Kár, hogy még élsz. Nem baj, van még időnk - húzza gúnyos mosolyra a száját.
- Rohadj meg! - suttogom fejcsóválva. - Szánalmas vagy.
- Nézz tükörbe! - int még egy utolsót, majd bevágja maga után az ajtót. Úgy tűnik, hogy ez lett az új kedvenc szokása.

Bármilyen betegnek is gondolom magamat, nem maradok ebben a házban. Egyszerűen betelt a pohár Zayn-nel. Felkapom a problémafüzetemet, majd öltözködni kezdek. Nyakam köré tekerem a sálam, felveszek több réteg ruhát, majd a csizmámat a lábamra rángatva elmegyek.
Tudom, hogy valószínűleg anya meg fog ölni, de még csak délután van, nem lehet olyan hideg. Kilépek a szakadó hóesésbe. Az ég mégis tiszta és kék. Fúj a szél, mire összehúzom magamon még jobban a kabátot. Minden szembejövő embernek kipirosodott már az arca, ami mosolygásra ösztönöz. Fülembe bedugom a zenelejátszóm, ahol elindul Jon Schmidt Waterfall című száma.
Megnyugtat a hangja. Kiskoromban is állandóan a nagypapámat zongorája mellett gubbasztottam, s hallgattam, ahogy játszik. Aztán egyszer csak elhunyt. A hangszert eladtuk, és azóta senkit nem hallottam a családunkból játszani. De ahogyan ezt a számot hallgatom, megnyugtat, hogy a fülemben ott csengenek azok a bizonyos akkordok.
Szomorúan elmosolyodom, de hamar rendezem a vonásaimat. Nem szabad elérzékenyülnöm itt az utca kellős közepén. Végig simítok a hajamon, majd betérek a közeli Starbucks-ba.
Tumblr_lhszg36zmw1qa1qw4o1_500_largeA kávézóban fahéj és narancs illat terjeng. Az evőeszközök csörömpölésének tompa zaja adja az alaphangot, ami keveredik a bent ülő vendégek halk beszélgetésével, a székek nyikorgásával, a pult mögött elhelyezett különböző elektronikai eszközök működésének zajával. A kintről bejövő fény bejárja a hatalmas helyiséget. Asztalok, fotelek és kanapék kapnak helyet, míg a térség legalább negyedét a pult foglalja el. Kissé nagy sor áll most, de azt hiszem hamar sorra fogok jutni.
Rengetegen vannak, ahogyan szoktak. Többnyire fiatalok. A kabátomat a karomra helyezem, majd ott nyugtatom tovább. Egy perce se állok még, de máris az én rendelésem következik. Gyorsan elhadarom, hogy milyen süteményt választok s pontosan milyen kávét.
Amint készhez kapom levágom magamat az egyik sarokkanapéra. Eléggé eldugott a részleg, és több árnyék vetül ide, mint a többi helyen. Ezért is szeretem. Belekortyolok a kávémba, majd előveszem a már említett problémafüzetemet. Régóta írok már bele, mindig az aktuális gondjaimat taglalom benne, majd az annak orvoslására való legmegfelelőbb tervet, módszert.
Már egy ideje nem került bele egy fikarcnyi sor sem, hiszen viszonylag boldogan éltem az életemet. Aztán persze vannak olyan problémák, amiket hiába írnék le, nem segítene rajtam.
Azonban most akadt. Egy jó nagy, amit sürgősen meg kell oldanom. Kihúzom a füzet a spiráljába dugott tollat, majd sebesen írni kezdek.

Probléma: Zayn ittléte
Megoldás:  

Na, igen. A tollam végét rágva próbálok rájönni, hogy hogyan lehetne elűzni Zayn-t a házból, hogy többet ne legyen kedve visszajönni. Gyerekes viselkedés tudom, de nem bírom. Velem senki nem beszélhet így, pláne nem ő. Az egyetlen gond, hogy nem tudok úgy ártani valakinek, ha nem tudom a gyenge pontját. Tehát először ezt kéne elérnem. Kiderítem, hogy hol tudok bele akkorát rúgni, hogy a kedve is elmegy attól, hogy egy fedél alatt lakjon velünk. Tudom, hogy nem a legszebb húzás tőlem, de eleget kaptam már tőle. Muszáj valahogyan visszafizetnem.
Boldog mosoly fut át az arcomon a közelgő tervemhez. Beleiszom a kávémba, majd egyszerűen lefirkantom a felvetésemet.

1. Kideríteni, hogy mivel tudom megbántani.
2. Megbántom, úgy ahogyan csak tudom. 
3. Megutál, nem lesz kedve egy házban élni velünk.
4. Elmegy.

Nézzük kinek lesz hamarabb elege! Lássuk kinek dob a gép 'Game Over'- t! Várjuk ki, hogy ki mennyire tudja megkeseríteni a másik életét! Játszani akar az idegeimmel? Én is fogok az övéivel, de abban nem lesz köszönet! 

12 megjegyzés:

  1. Juj ez nagyon jó lett :O Most azért én sajnálom Zayn-t , mert kivételesen szerintem nem akarta bántani , bár igaz egészen más módon is lerendezhette volna. Kíváncsi vagyok, hogy hogy fogják megkeseríteni egymás életét és mi a történeted szerint Zayn gyenge pontja :D siess a kövivel *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm szépen. Igen, most Deon túllőtt a célon, de pont ezért lesz érdekes még számomra is a következő lépés. Sietek, és köszönöm, hogy írtál. :) <3

      Puszi, Azy

      Törlés
  2. ez a rész is nagyon jó lett! még jobban tetszik ez a blog mint a régi, pedig nem hittem volna h azt felültudod múlni! siess a kövivel!xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm szépen, nekem is ez most jobban tetszik, mint a másik. :) Sietek, és hálás vagyok a kommentedért! <3

      Puszi, Azy

      Törlés
  3. imádoom ezt is és már most olvasnám a következő részt:P nagyon jó ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm, sietek, ahogy tudok. :) <3

      Puszi, Azy

      Törlés
  4. Imáááádom! Mihamarabb új részt pls!

    VálaszTörlés
  5. Végre egy ötletes blog:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm szépen, örülök, hogy így látod. :) <3

      Puszi, Azy

      Törlés
  6. nagyon jó rész lett :D várom a kövit :) <3 *-*bubi*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm szépen, próbálok igyekezni. :) <3

      Puszi, Azy

      Törlés