8. rész - Akár egy család?

Köszönök szépen mindent, rengeteg jelent! Mivel karácsonyig biztosan nem jön új rész, szeretnék boldog karácsonyt kívánni Nektek!

Holnap szilveszter éjszakája van. Anya és Yaser elmennek a barátakkal megünnepelni, utána január elsején, estefele felszáll a gépük, majd órák múlva Costa Rica szigetén landol. Legalábbis a tervek szerint ez fog történni.
- Nézd, Deon drágám, milyen édes! - mutat anya egy struccra.
- Mindjárt hazaviszem, annyira cuki! - jegyzem meg ironikusan, mire anya csak sóhajt egyet, és tovább megyünk. - Mikor érünk az oroszlánokhoz?
Már legalább negyvenöt perce sétálgatunk keresztbe-kasul, de még véletlenül sem tévedtünk oda, ahova én szeretném. Bele se gondolok, hogy ez puszta véletlen lenne-e. Anya pontosan tisztában van vele, hogy egyedül a szavanna királya az oka, amiért nem tudok szabadulni az állatkertből. Kiskoromban órákon keresztül tudtam bámulni a nagy testű emlőst, miközben egy cseppet sem féltem. Imádtam a közelségét, és valamilyen megmagyarázhatatlan kapocs van közöttem az effajta állatok között. Csodálom az erejüket, méltóságukat, s annyira délcegen vonulnak végig a területükön... Lenyűgöző.
Az állatkertben télen nem sokan tartózkodnak. A szokásos gyereknyüzsgés most nem hallatszik, és a fagylaltos is hiába állna kint, semmi haszna.
Befordulunk a kihalt járdán, majd megpillantom a Szavanna-házat. Elveszítve a fejemet berohanok. Lestartolok az üvegfal előtt. Mint mindig, most is a fal előtt pihen az állat. Leguggolok elé, majd csodálattal bámulok rá, mikor az észrevesz.
Tumblr_lxnsd34sze1r6xchto1_500_large
Anya, Yaser és Zayn beérnek. Anya immár unottan néz körbe. Nem nagyon kötik le az olyan élőlények, amelyek többnyire egy helyben maradnak. Yaser és Zayn azonban érdeklődve figyelik először az állatot, majd rám elemelik tekintetüket.
- Marana a neve - olvassa le a kis tábláról Zayn.
- Marana - suttogom mosolyogva.
Felkel az állat, mire anya egy kicsit hátralép. Belekarol Yaser-be, és tovább haladnak a folyosón, ahol további jószágok kaptak helyet.
Nem törődve velük megbabonázva figyelem az oroszlán lépéseit. Mancsát egy pillanatra az üveghez nyomja, így az kicsit jobban balra van, mint az én tenyerem, de nem számít. Széles mosollyal az arcomon állok fel a guggolásból.
- Fura vagy - jegyzi meg, mire csak megrántom a vállamat.
- Menjünk!
Zsebre vágom a kezemet, és elindulok. Nem sok időt töltöttem most az oroszlánnál, de azt hiszem nem most van a megfelelő pillanat erre. Főleg, hogy nem akartam sokáig kettesben maradni Zayn-nel. Semmi szükség nincs arra, hogy még megkedveljem a végén, mielőtt véghezvinném a szándékomat.
Kiérve a fűtött házból, újra megcsap a tél. A szél belekap a hajamba. Gyorslépésben utolérem anyáékat, de csak mögéjük csapódom.
- Mi lenne ha megnéznénk a madarakat? Yaser annyira kedveli őket - veti fel anya.
- Akkor menjünk - egyezik bele Zayn, amire egy fintorral reagál az arcom.
Sokkal izgalmasabbak lennének ezek a teremtések, ha közéjük állhatnék. Mennyire jó lenne egyszerűen csak elrepülni, távol mindentől. Magam mögött hagynék minden gondot, miközben vidáman repülném keresztül a világot. Örökké boldog lennék, ehhez nem fér kétség. De nekem nem ezt az életet szánták. Hanem a küzdés színterére születtem, ahol mindig ki kell állnom magamért.
Betérünk egy olyan helyre, ahol a madarak szabadon szállnak, ezért gyorsan becsukom magam mögött az ajtót. Gyönyörű állatok, el kell ismernem. Látok szárnyakat a kék, piros, sárga és zöld összes árnyalatában.
Anya és Yaser álmélkodva bámulnak a fejük fölé, ahol még több madár száll. Zayn és én hasonlóképpen cselekszünk. Egy csodaszép kék seregély köröz felettem. Hatalmas szemekkel vizslatok, mikor egyszer csak valami folyékony halmazállapotú dolog egyenesen a hajamra esik.
Meglepetettségemben nem tudok mit szóljak. Leszart egy madár. 
- Ne, ne, ne, ne, ne, ne! - suttogok kétségbeesetten, majd egy zsebemből előkotort zsepivel próbálom eltüntetni a madár ürülékét.
Egyszerre hat szempár perzselő pillantást érzem magamon, ami jelen pillanatban szörnyen zavar. Mindegyik tekintet mást sugall. Anya szánakozva, Yaser döbbenten néz, míg Zayn a kezdeti meghökkenés ábrázatát lecserélte egy 'mindjárt meghalok a nevetéstől'-re.
- Zayn, ne röhögd ki! - szól rá Yaser, de látom, hogy az ő szája szegletében is ott bujkál egy mosoly.
- Hagyd abba! -ordítok rá a hajamból kiszedegetve. - Ez nem vicces!
Azonban őt nem tudja korlátozni a szavam. Összegörnyedve nevet, és ha egy percre is levegőhöz jutna, elég megint szemrevételeznie, máris újra heherészni kezd.
- Hú, de rég nevettem ilyen jót! - törölgeti a könnyeit, miközben apja megrovó méregetésére abbahagyja.
- Akkora egy rohadék vagy Zayn! - sziszegem a fogaim között.
Dühösen sarkon fordulok, és egyenest a női mosdó felé tartok. Szerencsére nincs senki rajtam kívül a büdös nyilvános helyiségben. Benedvesítek egy papírkendőt, de mivel a kaki negyedét sikerül csak kitörölnöm a hajamból, újat kell tépnem. Eléggé undorító. Persze, ilyen is csak velem fordulhat elő. Miért nem Zayn-t vette célba az a szárnyas dög?
Idegesen vizezem be a hajam, de sajnos többet nem tehetek. A fejemre húzom a sapkám, és visszamegyek anyáékhoz, akik már az ominózus ház előtt várnak rám.
- Minden rendben Deon? - pásztáz, mire csak sután bólintok egyet.
- Nem mehetnénk inkább haza, mielőtt még beleesnék a kacsatóba is? - sóhajtom.
- Bírd ki, már nem sokat leszünk itt - legyint egyet.
Mint mindig, most sem érdekli, hogy mit szeretnénk. Izgatta valamikor is egyáltalán? Morcosan kullogva mögöttük sétáltam végig még másfél órát, ami tényleg olyan csekély időmennyiség, hogy meg se kottyan...
Hazaérve első utam a fürdőbe vezet, hiszen már nagyon zavar, hogy nem tiszta a hajam. Hosszú órákon keresztül áztatom magamat, eközben pedig zsong a fejem a gondolatoktól. Még sajnáltam Zayn-t? Hogy lehettem ilyen? Nem baj, legalább jól kiröhögte magát utoljára. Remélem jól szórakozott, mert amint anyáék kitették a lábukat hadjáratot indítok ellene.
Bebújok a pizsamámba, majd bebugyolálom magamat a takaró alá. Erőszakosan lehunyom a szememet, szinte kényszerítem magamat, hogy aludjak el, mindhiába. Újabb álmatlan éjszaka. Ugyan, már meg sem lepődök.

Azt hiszem sose volt ennyire vacak a szilveszterem. De csak sorjában...
Reggel kócosan és álmosan keltem fel arra, hogy valaki ugrál rajtam. Szó szerint rajtam.
- Mi a jó eget csinálsz mond csak? - bújok ki a takaró alól, hogy jobban szemügyre vehessem azt, aki reggel tízkor már elcseszi a napomat.
- Próbáltalak ébresztgetni, de semmi hatása nem volt, tök mélyen alszol - magyarázza meg Zayn egyszerűen egy vállrándítás kíséretében, mintha ez olyan hétköznapi dolog lenne. Leugrik az ágyneműmről, majd a pofiját az arcomba nyomja.
- Az oké, de hogy képzeled, hogy csak úgy betörsz a szobámba? - vonom fel a szemöldököm - És menj ki a képemből, nem  vagyok olyan állapotban!
Jobb tenyeremmel orron nyomom, és felülök. Ásítok egy hatalmasat. Megdörzsölöm az arcomat.
- Ugyan Deon, kifejezetten cuki vagy ilyen kómás fejjel, szóval ne parázz! - nevet fel, és összeborzolja a hajamat.
- El a kezekkel! - húzódok arrébb. - Miért vagy ma ilyen energikus? - adom meg magam, és visszadőlök a párnára.
- Mert szilveszter van, azért. Ráadásul apa és anyukád elmennek ma, és megengedték, hogy bulit tartsak! - kacsint rám szórakozottan.
- Kik jönnek? - nyögöm a párnába.
- A fiúk meg még pár haver. Ne aggódj nem leszünk többen tizenötnél! - kiált vissza az ajtóból.
Nem hiszem, hogy láttam még nála bosszantóbb fiút a földkerekségen. Ráadásul még különös is. Melyik fiúnak tetszenék úgy, ahogy vagyok? Zayn viszont mindig elfogad, és ezt már akkor is bebizonyította, mikor összevesztünk a sminkelésen. Képes volt velem tévézni, mikor ramaty állapotban voltam, és most is cukinak nevezett, pedig egyértelműen borzalmas látványt festhetek.
Hatalmas sóhajjal öltözök fel. Kifésülöm a szénaboglyát a fejemen, kezem automatikusan a sminkjeim után nyúl, de félúton megáll. A tekintetem a tükörképem és alapozó, szemhéjfesték, szemceruza, szájfény között cikázik. Tényleg szükségem van ezekre a kenceficékre?
Előhalászom a zsebemből az ajakbalzsamot, és egyszer végig húzom a számon. A szokásos rózsaszín csillogás most elmarad, helyette csak természetesen halványan csillog a szám. Talán így jobb lesz.
Miután a vastag téli zoknimat felráncigáltam magamra Zayn szobájába csörtetek. Kopogás nélkül betörök. A kék falak már ismerősen tekintenek rám. A szobában azonban senkit nem találok. Túl kedvező az alkalom, talán nem tudok máskor kutatni utána.
Óvatosan kinyitogatom a fiókjait. Nem tudom mit keresek, de ha lenne valami, amivel sarokba szoríthatnám, és én, egyedül én diktálnám a szabályokat... Milyen jó lenne!
Izgatott mosoly fut végig az arcomon. Csak papírok sokaságát találom, sehol egy gyanús jel. Az ágyát is feltúrom. Bekukucskálok a párnája alá, mikor hirtelen valaki hátulról erősen fellök, így előreesek az ágyneműre.
Rekordsebességgel fordulok a hátamra, így teljes életnagyságban tornyosul fölöttem Zayn.
- Kutakodunk, mi? - mosolyodik el gúnyosan, miközben erőszakosan visszanyom az ágyra a csuklómnál fogva.
- Fogd be, seggfej! Téged kerestelek, de nem voltál itt! - ordítok rá.
Próbálom kiszabadítani a kezemet a szorításából, de nem sikerül.
- Kint cigiztem az erkélyen, kár, hogy nem figyeltél oda jobban - rántja meg a vállát. - De ez nem magyarázat arra, hogy miért forgattad fel a szobám.
- Csak úgy. Mit érdekel az téged?! - kiáltozok vele, és még jobban próbálok felállni, de minden erőlködésem kudarcba fullad.
- Ugyan, akármennyire is erősnek mutatod magad Deon, te is csak egy lány vagy - mosolyodik el gúnyosan.
Fekete haja egy szála sem hull az arcába, zselével fel van állítva. Enyhe cigi illata bekúszik az orromba. Fekete felsője rá simul izmos hasára. Az egész közelsége zavarba hoz, ezért még inkább harcolok ellene.
- Tanuld meg Zayn, hogy én erős lány vagyok! Nem szorulok védelemre! - nyögöm küszködve.
Ahelyett, hogy ez a barom elengedne, feltérdel az ágyra, lábaival összeszorítja a csípőmet. Arcát egészen közel tolja, így pár milliméter távolságból kapaszkodhatok vele a csokoládébarna íriszekbe. Meleg leheletét az arcomon érzem.
- Szerintem te vagy az egyik leggyengébb lány a világon, ezért próbálod elrejteni - jegyzi meg, majd heves fejrázásomra csak egy beletörődő sóhajjal reagál.  - Beletrafáltam, mi?
- Nem - suttogom, immáron fáradtan. - Nincs türelmem ehhez, engedj el! - száll ki az erő a karjaimból, így nem küzdök tovább ellene, hagyom hogy minden tagom fájjon a szorításától. Be kell látnom, hogy félhetnék Zayn erejétől, hiszen már nem egyszer bebizonyította, hogy bármikor tudna fájdalmat okozni. Azonban mégis megbízom benne, és úgy gondolom, sosem lenne képes igazából bántani.
Sejtésem beigazolása végett elereszt, és leszáll rólam.
- Egyébként miért kerestél? - kérdezi hátat fordítva miközben a papírjait rendezi vissza szép kupacokba.
- Meg akartam kérdezni, hogy mikorra jönnek a haverjaid- állok fel az ágyról.
- Tíz körül - tolja be az egyik fiókot, majd megfordul és felém néz. - Gondolom úgyis kiöltözöl, tehát csak közlöm, hogy ne engedd, hogy bármelyik őrült barátom erőszakoskodjon veled!
- Mi történt, most hirtelen aggódsz miattam? - mosolyodok el gunyorosan.
- Dehogy aggódok, csak szóltam, de innentől kezdve nem vagy az én felelősségem - röhög fel. - Felőlem meztelenül is lehetsz, tudod az nekem is jobban bejönne, viszont akkor tényleg nem garantálhatok semmit, ha érted... - mutogat az ujjaival vigyorogva.
- Mekkora egy perverz állat vagy te, Malik! - fújtatok dühösen, majd kiviharzok a szobájából, és ezúttal én vagyok az, aki hangos ajtócsapkodással távozik.

24 megjegyzés:

  1. mint mindig most is nagyon jó lett*-* várom a következőt:33♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon szépen köszönöm, sietek. :) <3

      Puszi, Azy

      Törlés
  2. szia! nagyon-nagyon szeretem a történetedet, mostanában ez a kedvencem, pedig vagy 10et követek figyelemmel. :)
    szóval, imádtam, nagyon-nagyon. már várom a következő fejezetet, remélem még a napokban fent lesz. :)
    előre is kellemes ünnepeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      El sem hiszed, hogy én most mennyire boldog lettem a szavaidtól. ^^ Igazán hálás vagyok, amiért tetszik, és olvasod! <3 Sietek, ahogyan az időmtől kitelik, ígérem. :')

      Puszi, Azy

      Törlés
  3. annyira imádom *.* mikor jön a következő?? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon örülök, hogy tetszik. :') Valószínűleg csütörtök-péntek környékén. :)

      Puszi, Azy

      Törlés
  4. Legjobb blog^^ Imádom ezt a részt is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon boldog vagyok, amiért így gondolod, elmondhatatlanul, tényleg. :')

      Puszi, Azy

      Törlés
  5. nagyon jó lett ez a rész is! :) boldog karácsonyt kívánok neked, és vár egy kis meglepi itt: http://icantchange.blog.neon.hu/archives/2012/12/24/karacsony__louis_szulinap__dij/ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon szépen köszönöm. Boldog karácsonyt neked is. Jesszus, nagyon nagyon nagyon köszönöm a díjat! <3333

      Puszi, Azy

      Törlés
  6. annyira,de annyira szeretem az írásodat!jópár blogot olvasok,de ez mindent visz.remélem hamar jön az új rész!!:)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Elmondhatatlanul hálás vagyok a szavaidért!:') Massive thank you.

      Puszi, Azy

      Törlés
  7. nagyon jó lett :DD szegény lány xD várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Sietek ígérem, ahogy tudok. :)

      Puszi, Azy

      Törlés
  8. Sziaa.nagyon-nagyon szeretem a sztorid,es nagyon keves tud ugy lekotni mint ez.ugyes vagy nagyoon,siess a kovivel,nagyon varom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Hihetetlenül hálás vagyok, amiért ezt gondolod, de tényleg. :') ígérem sietek, ahogyan tudok. :)

      Puszi, Azy

      Törlés
  9. Nagyon-nagyon jó lett! *-* Gyorsan hozd a következőt! Mindig azthiszem, hogy az előző résznél már nem tudsz jobbat csinálni, de mindig tévedek! :oo :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon hálás vagyok a szavaidért. El sem hiszem, hogy már ennyien írtatok, te jó ég!:') <3 Köszönöm, köszönöm, köszönöm, nem tudom elégszer mondani. <3

      Puszi, Azy

      Törlés
  10. nagyon siess, mert nekem nagyon tetszik! ma délután találtam rá a blogodra, de...CSODÁLATOSAN JÓL ÍRSZ! a történet szuper, és nem akarom, hogy vége legyen! tudom, hogy még csak most kezdted, de NE HAGYD ABBA MOSTANÁBAN! gyorsan kövit Azy <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon szépen köszönöm, teljesen meghatottak a szavaid.:') El se tudom mondani mennyire hálás vagyok...asdfghjkl MASSIVE THANK YOU. <3 Nem hagyom abba, még tartani fog egy ideig, de örülök, hogy ennyire megtetszett.:') <333

      Puszi, Azy

      Törlés
  11. 29 rész van és egyikben sem jön össze Zayn-nel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nem tudom mire vélni ezt a megjegyzést, hiszen ha egy kicsit is tovább olvasnál, rájönnél, hogy össze fognak jönni, nem arról fog szólni a történet, hogy miképpen állják meg a helyüket testvérként. A 29.-ban is láthatod, hogy már együtt vannak. Sőt, ha a kis összefoglalót elolvasod a bal oldalon, még abból is kiderül. Remélem, hogy tudtam segíteni, de máskor kicsit körülnézel, mielőtt ilyet kérdezel.:)

      Puszi, Azy

      Törlés